woensdag 31 maart 2010

wat een dag!

Nee... nog niet D-day, maar vandaag zijn we toch een hoop opgeschoten: er is een bod gedaan op het Yorkhuis, en met wat geonderhandel hebben we het nog wat weten op te schroeven en geaccepteerd, hoera! Hopelijk krijgt deze koopster (het zijn steeds vrouwen die Padraic's oude huisje willen kopen, wat wel iets zegt over de knusheid daar) de hypotheek wél rond. En binnen korte tijd, niet pas na vijf maanden. Affijn.
En onze nieuwe hypotheek is (los daarvan) eindelijk met alle benodigde documenten naar de infameuze underwriters. Ik heb geen flauw idee wie of wat dat zijn, maar wat ik wel weet is dat zij accoord moeten gaan namens de hypotheekverstrekkers en dan kan eindelijk de koop van het nieuwe huis doorgang vinden. Mocht de verkoop van het Yorkhuis inderdaad tijdig doorgaan kan dat betekenen dat we de hypotheek nog voordat we gaan verhuizen gaan oversluiten (want: meer deposit = minder maandelijkse lasten), maar dat is van later zorg,
En ik heb vandaag het abstract voor Bejing opgestuurd.
En ik heb de nieuwste versie van het paper naar Sible opgestuurd voor een laatste check voordat ik het morgen ga indienen bij het tijdschrift.
Zit mijn verlof er dan toch aan te komen?



En we hebben vandaag een ercoldaybed gewonnen in een ebay veiling. Hoera! (er moet wel een nieuwe matras op denk ik zo).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten