woensdag 10 maart 2010

lotgenotencontact


Collegas Andrea en John krijgen ook een kindje dit voorjaar, zij zo'n week of zes na ons. Gistreren zijn Andrea en ik naar de enige zwangerschapsgymcursus in de stad geweest: aquanatal (zwemmen). Gegeven, zoals alle voorbereidende cursussen door Sandra Lively. Het blijkt namelijk dat er wel eea gebeurt in Lancaster (als is het niet veel) qua baby-cursussen. Het is alleen niet zo makkelijk om daarachter te komen, want je krijgt een telefoonnummer van deze Sandra en zij is heel slecht bereikbaar. Geen wonder ook, want wat blijkt nou, zij gééft al die cursussen! Niet alleen de NHS parent education classes (5 weken of een condensed course van 3 uur, die wij as zondag gaan volgen), maar ook de zwemles dus. Geen wonder dat ze geen tijd heeft om haar telefoon op te nemen of de informatiefolders te updaten (je krijgt hier standaard de informatie van vorig jaar mee met de mededeling dat er dit jaar iets soortgelijks gebeurt, gewoon even contact opnemen met Sandra Lively).

Het was behoorlijk hilarisch, dat zwemmen, met 15 opgepompte vrouwen. Maar wel leuk om eens wat meer buiken te zien. Blijkt dat ik nog best wel meeval met mijn 35 weken! Ik kon zelfs nog mijn oude badpak aan (ja ze zijn gemaakt om stretchy te zijn, toch?)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten