vrijdag 26 maart 2010

nu allemaal

Even een korte update: met nog een goede twee weken te gaan tot de due date ben ik nog steeds bezig met de laatste wijzigingen aan mijn paper. Er liggen behalve het paper nog een paar losse eindjes op me te wachten: een abstract voor een conferentie in Bejing, Chineef, here I come!; vijf illustraties voor het ACLC jaarverslag; en een paper te reviewen dat Gerard dinsdag de deur uit wil doen en ik vandaag binnen kreeg. Of ik niets beters te doen heb in mijn weekend! (uitrusten bijvoorbeeld), maar goed. Wel fijn dat er nog meer submissions in de pipeline zitten, om het maar even op z'n Hollands te stellen!
Verder heb ik me gisteren naast werken vermaakt met het via internet bestellen van de geboortekaartjes (jaja!), en zijn we naar IKEA geweest. Dat is een hele expeditie, de dichtstbijzijnde IKEA zit in Warrington, op ongeveer een uur rijden, maar het was daardoor wel een ouderwets uitstapje. Net zoals we vroeger in de kerstvakantie 'helemaal naar Schiedam' gingen om naar IKEA te gaan! De winkel was open tot 23u, maar het was eng rustig. Zo rustig dat ik vrees voor het voortbestaan van de Warrington-tak. De buit (beddengoed voor ons, twee afval/luieremmers, kaarsen en twee ribba-lijsten voor St. Francis en de olifantenprint). Ouderwetse nesteldrang...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten