vrijdag 22 januari 2010

Werk

Padraic en ik begeleiden samen een student in Amsterdam bij zijn scriptie-experiment. De testbatterij lag al klaar, en vorige week kon de student eindelijk gaan testen in het lab van psychologie. Maar het viel de eerste proefpersoon op dat er iets mis was met het experiment. P en ik hebben utieindelijk bijna vier dagen zitten sleutelen aan het programma om alles werkend te krijgen. Het bleek om een naar samenspel te gaan van de versies van e-prime (de software), de windowsversies, de respectievelijke geluidskaarten hier en in Amsterdam en ons programma. En steeds maar weer die arme student van ons inlichten en de nieuwste update laten testen... complimenten voor zijn volhardendheid en grondige bèta-testing. Hoe dan ook, alles doet het nu, laat de geweldige resultaten maar komen!

Ook met mijn project heb ik van de week een kleine doorbraak bereikt. Hopelijk moet ik die niet herzien. Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten