dinsdag 12 januari 2010

Plannen en regelen

Het lijkt wel of mijn dagen volledig gevuld worden met plannen: afspraken maken en nalopen met de midwife; voor antenatal classes; een bezoek aan de afdeling verloskunde van het ziekenhuis; de glucose tolerance test; vluchten zoeken/boeken/wijzigen (dit is eindeloos); om restitutie vragen bij de vliegtuigmaatschappij; bezoek aan Nederland en logees in Lancaster inplannen voor januari en februari; een bankrekening openen...

Dat laatste is een berucht probleem: je kunt een bankrekening aanvragen als je een bewijs van adres hebt, maar het hebben van een rekening (en afschriften met daarop je naam en adres) is een van de manieren om je adres te bewijzen. Kennelijk heb ik recht op een zogenaamde 'health in pregnancy'-grant (190 pond om te besteden aan mandarijnen) van de overheid, maar dan moet ik hem wel binnen nu en 14 dagen aanvragen. Zie maar eens een bankrekening te openen in die tijd... (mijn adres kan nu bewezen worden mbv mijn naam op de energierekening, hopelijk krijgen we die snel genoeg binnen...). Tot die tijd besta ik gewoon even niet.

O ja en natuurlijk moet er ook nog worden gewerkt.
Terwijl ik eigenlijk zo onderhand weleens wil gaan nadenken over de babykamer.

Deze print is van Matte Stephens (Matteart op Etsy) en hebben we gekocht om op te hangen in de babykamer: zie je de gelijkenis?

1 opmerking:

  1. Wat een mooie print!
    Er is inderdaad een gelijkenis te ontdekken!

    Succes met alle planning

    Liefs Lokke

    BeantwoordenVerwijderen