zaterdag 16 januari 2010

Ik zei toch vandaag zwangerdag...

En nu ik toch aan het surfen was, kwam ik deze luiertas tegen.


Ik ben geen schoenendame, maar wel een tassenvrouw, een mooie luiertas staat hoog op mijn lijstje. Geen sjieke positiekleding voor mij (wie goed op heeft gelet heeft vanmiddag gezien dat ik een jurk aanheb die ik al 3 jaar heb) geen speciale zwangerschaps beautydagen, maar wel een mooie luiertas... dit is mijn cadeau aan mezelf.  (En ik heb hem met een flinke korting kunnen bestellen, ja hallo!). Hopelijk bevalt-ie, de maat is in ieder geval goed, totdat de baby er is (en wanneer de baby de luiers ontgroeid is) kan ik hem als werktas gebruiken hier, want mijn laptop past er makkelijk in! (Als ik nu naar de universiteit ga hier in Lancaster moet ik een van de reistassen meenemen om mijn spullen te vervoeren, want mijn trouwe grijze dagdagelijkse tas is net te klein om mijn laptop in mee te nemen...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten