dinsdag 12 november 2013

mama maakt

een trui voor Fergus







en die muts die al eerder voorbij kwam.
 Next up is een muts voor Aoife. Roze, zonder fratsen (maar met een subtiele streep, die in de wol zit, en een pompom). En een nieuwe jurk voor haar, en nog meer rosetten.
O had ik dat nog niet verteld?
Naar aanleiding van een foto die ik op instagram had gezet van Aoife's verjaardagsjurk met een roset erop werd ik benaderd door Molly-Meg, een online designshop voor kinderen. Zij had die roset gezien en vroeg of ik zin had om er een hele reeks te maken voor haar winkel. Zo gezegd zo gedaan en nu de eerste lichting inmiddels bijna uitverkocht is ben ik momenteel hard bezig met de tweede ronde. Ditmaal ook met blauwe linten.
En toen was er een andere dame ook geinteresseerd voor haar online shop en zo ben ik in de avonden lekker bezig, als mijn vilt tenminste niet op is, en we op oma's bezoek moeten wachten. Gelukkig komt oma vrijdag, dus dan kan ik weer verder met mijn bestelling.
gek he, hoe je zomaar in dingen kunt rollen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten