zondag 24 maart 2013

post van opa en oma

Iets dat ze hier niet doen, maar in Nederland schijnbaar steeds extremere proporties aanneemt is de supermarktverzamelactie. Dat maakt het winkelen wel relatief rustig stel ik me zo voor, maar ook minder spannend. En soms zijn er in Nederland wel echt leuke acties. Zoals deze, van Albert Heijn waar je minis kon sparen voor in je winkeltje of keukentje. Als kind vond ik niets leuker dan kleine versies van grote producten, dus de kleuter in mij werd ook erg blij van dit pakket dat oma en opa opstuurden vanuit Delft. De dames van oma's koor hadden meegespaard en bij de ruilbeurs in AH mocht ze er zomaar nog een hele stapel meenemen, 'voor haar kleindochter in Engeland, die anders deze niet kon sparen'. Aoife's favorieten zijn de cupcake en de pudding, en ze draagt de hele verzameling het huis door met zich mee in de doos van oma (die ik heb beplakt met uilenplakplastic en roze ducttape), en noemt het haar werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten