maandag 9 juli 2012

adem happen

Zo gaat dat dan. Er komt visite en ik ga nog even het huis verven en reorganiseren en schoonmaken natuurlijk en alles inhalen waar ik verder nooit aan toe kom, zoals een zandbak timmeren en mijn paper afschrijven. En dan is de visite er en dan rennen we de hele stad en strand en platteland af, en ja. ondanks de koffiepauzes en de lange busritten en de gezelligheid, dan ben ik toch na afloop weer erg moe.
(volgens Padraic is dit nogal typerend voor mij. hm... ik denk eerder dat het een familiekwaaltje is...).

Maar... dus geen fotos van de officiele fairfield fun day van zaterdag, want ik ben niet geweest. Deze zijn van daarvoor nog, toen Daan en Iris er nog waren. Padraic en Aoife zijn wel geweest op de fun day, en ze zeiden dat het inderdaad heeeel erg fun was. Met muziek en kraampjes en eten en wedstrijden voor kinderen voor de de leukste minituin en de lelijkste groente... Nou ja, alleen al de wetenschap dat er zoiets leuks wordt georganiseerd bij ons park (dat behalve een speeltuin ook een boomgaard en sinds vorig jaar ook allemaal velden met dieren omvat, dat grenst aan de volkstuinen waar we al een paar jaar op de wachtlijst staan, maar waar we nog wel even op moeten blijven wachten) - dat alleen al geeft de burger weer moed.
Soms begin ik toch zomaar een beetje te wennen aan Lancaster!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten