zaterdag 30 juni 2012

de rest van de week

Rondom het luiers naaien voor de pop, breien aan mijn sjaal (wat moeten die dingen toch lang zijn) en het temmen van Aoife (bij tijd en wijlen dan, momenteel is ze heel lief. We vertelden haar dat Iris en Daan binnenkort komen en ze raakte een beetje van slag. Vroeg of wij dan soms weggingen. Ik denk dat de vorige zondag met Charlotte weliswaar leuk was maar ook een grote schrik dat wij opeens foetsie waren de hele dag. Gelukkig is dat nu opgeklaard. Iris komt en wij blijven ook hier), hebben we deze week verder ook niet stilgezeten.
Het nieuwe bed is gekomen en in elkaar gezet. We moeten nog wel erg wennen aan het stevigere matras, maar de extra ruimte is zeer welkom! Padraic en ik zijn op een avond Moonrise Kingdom gaan kijken in de bioscoop (wederom dankzij Charlotte, maar dan toen Aoife al op bed lag). En Aoife zit bij de lunch op haar nieuwe hoge stoel (van ikea), niet meer in de kinderstoel. Ze bleef die stoel maar aanwijzen en Olaug zeggen. We zijn al twee maanden niet meer bij Olaug geweest, want die is aan het verbouwen, en ik wist eerlijk gezegd niet wat ze bedoelde, maar vandaag gingen we even langs en wat bleek: Olaug heeft echt deze stoelen staan, maar dan in de grote mensenversie! 

De schoorsteen is geveegd, ik ben ziek geweest, Aoife heeft een tand gekregen en we hebben een zandbak besteld en ontvangen die ik vandaag in elkaar heb gezet terwijl Aoife en Padraic zand gingen halen. We hebben muffins en koekjes gebakken, met Molly gespeeld en heel hard gewerkt, bij taalkunde en thuis ook een beetje om
mijn 
working memory paper
nu dan toch
ein
de
lijk
af te schrijven.
wat ook gelukt is.
Ik denk dat je wel kunt stellen dat ik weer de oude ben.

1 opmerking: