vrijdag 22 juni 2012

de olympische vlam!

de natste dag in mijn Lancasterbestaan en juist vandaag komt de Olympische vlam bij ons om de hoek langs. Letterlijk om de hoek, hieronder een screen print van waar de vlam nu is (dat gele dingetje) - gaat naar het zuiden toe nu, maar ik keek op Penny street bridge, de y-splitsing net boven het infirmary (en wij wonen dan weer net iets daar linksboven... dus als ik zeg om de hoek, dan bedoel ik ook om de hoek!)
Uit alle hoeken en gaten kwamen mensen gekropen met regenjassen en paraplus om snel even in de bocht op de brug te gaan staan en te juichen wanneer er ook maar iets langskwam.
de buurman kwam toevallig tegelijk met mij het huis uit, dus ik kon mooi schuilen onder zijn plu
de olympische bus
"Molly" riepen de meisjes naast ons: Molly Newton O'Brien, een meisje van hun school droeg de fakkel door de stad, en kijk het vuur is nog gewoon aan!
... en dan iedereen meteen weer naar huis. Je dacht toch niet dat we in deze regen street parties gingen houden he?
Gelukkig was de voorspelde timing verrassend accuraat, maar ik ben toch doornat geworden, zelfs in mijn regenjas!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten