zondag 5 juni 2011

mijn meisjes en ik

iets over de jurken:
het was wel moeilijk om dit voor me te houden, maar hier zijn ze dan: de bruidsmeisjes in hun op maat gemaakte jurken. Ik was zo blij dat Louise nog een gaatje voor ons wist te vinden om deze jurken te maken, en zo opgelucht toen ze ook nog op tijd hier waren!
Mijn (kerk)jurk komt van ebay (jaja, er was een andere jurk voot het avondfeest). Ik zag hem en wist: ja, dat is 'm, maar de verkoper wilde alleen maar verkopen aan US residents en weigerde zelfs maar op mijn berichten te reageren. Toen maar aan Kalinka gevraagd of ze alsjeblieft haar ouders (die in Washington wonen en waar Padraic en ik weleens op bezoek waren geweest toen we voor Cogsci in de stad waren) wilde vragen hem voor mij te kopen. "Het is wel een risico, je kunt hem niet passen, maar vooruit" was het antwoord. Nou dat passen was totaal niet nodig, afgezien van een nieuwe zoom in de voering paste de jurk per-fect. Alsof-ie op mijn lichaam gemaakt was.

En Aoife? Voor haar heb ik zelf een jurkje gemaakt (uiteraard).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten