woensdag 1 juni 2011

een na laatste hand?


gisteren had ik even geen tijd voor aftellen, want aoife had de hele nacht overgegeven en alles wat erin ging kwam er even snel weer uit, arme meid... padraic was naar keele om external examiner te zijn. kortom, ik had eenvoudigweg mijn handen te vol om mijn blog bij te werken. maar aoife heeft vannacht heel goed geslapen (en ik dus ook) en is nu een stuk beter, en ook padraic is weer in de buurt dus alles is weer onder controle.

het boekje is klaar om geprint te worden
jurk is gewassen en gestreken
aoife's ceintuur is gemaakt
kaarsen lichtjes slingers en favours staan klaar om naar de hall te gaan.
we hebben de sleutels
als de boekjes eenmaal geprint zijn is de volgende zorg: een ladder naar abbeystead zien te brengen en een draaiboek maken voor alle mensen die betrokken zijn.
en dan nog de taartversiering maken... oef...
we hebben een babysit vanavond om even adem te kunnen halen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten