donderdag 9 juni 2011

het gewone leven

gaat ook door... met visite van Holly en Eric bijvoorbeeld. Ze worden echt twee grote kindjes nu, Aoife zat Eric achterna om hem knuffels te geven, aahh...


 Aoife heeft zich vorige week erg goed gehouden in alle drukte met familiebezoek, ziek zijn en babysitters, maar deze week is ze echt een beetje van slag.. Gisteren moest ze haar 13 maanden prikken en voordat we aan de beurt waren heeft ze in de wachtkamer echt al haar humeuren laten zien: poeslief, maar ook schreewend, drammend en krabbend (erg vervelend, mijn hele gezicht zit onder de schrammen nu). Ze heeft van de week ook al een paar keer urenlang huilend wakker gelegen in de nacht en ook gisteravond wilde ze maar niet in slaap vallen. Intussen was Padraic gestrand in Brussel na zijn EU-subsidie interview, en ik had nog niet gegeten... maar Aoife wilde alleen soms stil zijn als ik in haar kamertje zat. Gelukkig viel ze om half negen dan toch in slaap. Omdat ze de nacht ervoor na de 11 uur voeding zo lang van slag was heb ik daarom vannacht maar eens geprobeerd om die voeding te skippen: geen slapende babies wakker maken, et voila. Madame sliep door tot acht uur in de ochtend!

1 opmerking:

  1. Goed zeg! Dus meteen afgeschaft, die late voeding? Ze is vast nog een beetje bezig alle drukte van vorige week te verwerken.

    Leuk om de foto's (en het filmpje!) te zien. Ik ben nog steeds moe :-) (Kick werd de avond dat ik thuiskwam ziek, spugen en diarree... De volgende middag ging het alweer, gelukkig. Maar ik heb die nacht maar 2 uur geslapen, pfff).

    Ik zie uit naar nog meer foto's!
    Liefs
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen