donderdag 23 januari 2014

o jee u staat in de wacht

u zal wel denken, waar blijven die goede voornemens? waarom lezen we niks? maar ik heb een beetje problemen met het uploaden van fotos van mijn telefoon naar picasa (en dat is hoe ik doorgaans de fotos op mijn blog weet te zetten, want m'n laptop heeft ook al niet al teveel opslagruimte meer - stomme macs met hun driedubbele fileopslag en rare fotosoftware. Ik ben best handig met de computer maar volgens mij klopt hier dus echt iets niet!). Hoe dan ook, ik moet dat fixen, maar ik moet ook tentamenvragen bedenken voor mijn cursus in Lancaster (die paar lessen geef ik rond Pasen maar de regels van de universiteit zijn dat je vooraf de vragen al moet inleveren (hoezo 'teaching for the test?' belachelijk!) én ik ben begonnen met seminars begeleiden, én ik heb een fantastische grote bestelling binnen voor het maken van 130 verjaardagsrosetten voor Molly-Meg, met daaraan verbonden een heel spannende en leuke nog geheime twist! Tel daarbij op dat ook de bakker om de hoek hier tien schorten heeft besteld, en ik nog een cape voor iemand zou maken, én het feit dat hoewel Fergus nu over het algemeen doorslaapt, Aoife nu opeens heeft ontdekt dat in de nacht schreeuwen ook een leuke manier is om aandacht te krijgen (eten doet ze gelukkig nu wel weer wat beter), én dat Fergus nog steeds een beetje uit zijn doen is vanwege het beginnen van twee ochtendjes crèche, én dat hij bovendien nu in een sprongetje zit en dus (zoals altijd bij hem als dat het geval is) maar niet wil slapen in de vooravond, én ik een zeer hardnekkige hoofdverkoudheid heb, met zere oren en al... kortom: er is geen tijd om dat met die fotos uit te vogelen nu, we spreken elkaar wel weer in Februari, als ik die vragen heb ingeleverd... sorry!


1 opmerking: