dinsdag 20 maart 2012

laat de tenen maar luchten

We gaan weer op vakantie naar de zon in het voorjaar. En wat doet een moderne mama dan zodra de vakantie geboekt is? Online zoeken naar schoeisel voor haar kroost. Ik ben zelf nooit een echte schoenengek geweest, maar voor mijn meisje vind ik het maar wat leuk om rond te kijken (zal ook wel moeten als je geen roze wilt hier - puf, klaag... het bekende liedje, u zingt waarschijnlijk al mee). Affijn, niet lang getwijfeld, ik wist wat ik wilde en Padraic heeft de kleur gekozen, maar wel lang gezocht voordat ik ze vond hier in het Verenigd Koninkrijk. Het is maar goed dat we vroeg op vakantie gaan dit jaar, want deze rode sunsan swimmer sandals (de saltwater versie die ik eigenlijk wilde was er niet in Aoife's maat, maar deze vormen nog meer naar de voet en geven iets meer bescherming tegen nare kiezels enzo) vliegen overal de online planken af. Ze zijn van leer, maar gecoat leer dus ze kan er zo de zee mee in lopen. Uiteindelijk de juiste maat gevonden bij Millymog. Madame slaapt nog, dus we hebben nog niet gepast, maar gemeten aan haar andere schoenen ziet de maat er prima uit. Ben benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten