zaterdag 18 februari 2012

transforms any scene

zo ga je dus lekker een dagje naar zee met de dames (Olaug, Karen en Katie) en de kinders (Lachlan, Mairi en Nathaniel) (je ziet we hebben allemaal de handen vol...)
en dan loop je tegen iets aan - voor wènèg-, dat dan maar meemoet naar de speeltuin
en over de promenade, door de regen...
en naar aloud gebruik in de trein (daar waren ooit die de wit stoel die meereisde van Groningen naar Leiden in de trein, en mijn kabouterkruk, op schoot in de spits...). en waarom? Omdat ik had bedacht dat voor de craft fair in de Dukes, het wel handig zou zijn als ik mijn jurken ergens aan zou kunnen hangen. Ik had zelf in gedachten een oude gestripte lampekap (alleen het draadframe dus), en dan een lampvoet eronder natuurlijk, die ik dan naast mijn tafeltje kan zetten (dat is maar 65x65cm tenslotte), met de jurken eraan hangend, aan mijn lieve oude hangertjes uiteraard. Het komt namelijk ook op de presentatie aan dames en heren, dat spreekt!
Ik had al op ebay gekeken, maar (o wat raar) de meeste mensen die een grote staande schermlamp willen verkopen willen ook dat je hem zelf op komt halen, en tot mijn verbazing zijn die afdankertjes ook nog niet eens goedkoop. Deze vond ik in Morecambe, in twee minuten, in Aladdins Den (een uitdragerij), heeft een lekker mid centrury modern tintje, doet het gewoon en was maar een tientje. Ja het heeft heel soms ook zo zijn voordelen om ver van de beschaving af te wonen, waar men niet weet wat men in huis heeft...
En leverde voorbijgangers onderweg ook nog een glimlach op in de regen. Wat wil je nog meer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten