zondag 8 januari 2012

schokkend

nou ja zeg:
paaseitjes! paashazen! en (niet op deze fotos maar hééél erg pasen hier) hot cross buns! In de winkel, dat is toch wel een beetje erg vroeg, om van de Chocolat associaties nog maar te zwijgen (weet u nog wel, die bonbonnerie in een frans dorp die open ging tijdens de -gasp!- vasten? Ja ik weet wel dat dat nergens meer iets uitmaakt voor wanneer de paaseitjes in de winkel komen, maar zeg nou zelf, 7 januari is toch wel erg vroeg, toch?)
Zal ik nog eens wat ergs vertellen... gisteren hadden we visite (die anoniem wenst te blijven -begrijpelijkerwijs  zoals wel duidelijk zal worden) en ok, Aoife had weliswaar wat moeite om haar speeltjes te delen, maar ja da's normaal toch als je 20 maanden bent, territoriaal gedrag enzo, maar enfin, wat er dus schokkenderwijs voor mijn ogen gebeurde is dat visite's kindje (zie ook het geslacht is geanonimiseerd, is dat een woord?) na eerst even hebben gedaan alsof Aoife haar een mep had gegeven (nee dat had ze niet hadden zowel visite en ik gezien) er opeens toe overging om fluks naar voren te buigen en Aoife in haar wang te bijten - en hard!  Nou zijn die wangen best appetijtelijk, geef ik direct toe:
maar toch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten