zondag 9 oktober 2011

weekend niet zo heel erg rustig

Het weekend is een echt weekend Met Activiteiten geworden, wanneer is dat gebeurd? Hoe dan ook, gisteren was ik vrijwilliger bij de Nearly New Sale van de NCT, en ze hadden mij het leukste klusje gegeven: het cafe bemannen! Men kon taarten brengen en die werden dan verkocht onder het genot van thee en koffie, alles voor 50p per stuk en alles voor het goede doel (die NCT dus). Wat doen die dan vraagt u zich af? Nou die organiseren dus allerhande activiteiten zoals zwangerschapscursussen (maar niet toen wij er een zochten, hoewel de NCT cursus ons door iedereen was aangeraden...) en playgroups en dit soort verkoopdagen van oud maar nog prima baby- en speelgoed. Ik had dus een doos met spul om te verkopen gesorteerd en geprijsd (veel werk!!!), muffins gebakken (dat recept is echt foolproof! ik zal dat snel eens online met u delen) en een tas gepakt met allehande overblijfselen van de bruiloft qua versiering. Lichtjes, slingers en ook taartplateaus en niet te vergeten plakband, punaises, vlaggen om de namen van de cakes op aan te geven en stiften. Maar niet mijn fototoestel. U moet dus maar van mij aannemen dat het er leuk uitzag.
Verder is het dit weekend hard werken aan mijn eerste twee bestellingen (binnenkort meer) en veel overgebleven taart eten. Had afgelopen week in afwachting van de stof voor een van de besteljurken nog even gebreid: mutsje voor Aoife. Niet dat ze hem lang ophoudt maar daar zijn die sliertjes dan ook voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten