zaterdag 7 mei 2011

treasure

ik heb een schatkist gekregen!
Andrea kwam gisteren helpen met de overige vlaggenlijnen. Ze bracht een schat voor me mee, naai- en breispulletjes uit de erfenis van haar oma waar ze zelf niets mee kon. Ik vind het prachtig: een grote doos vol knopen, in alle soorten en maten, allemaal (indrukwekkend!) gebundeld per soort. Oude gespen, kant, lintjes en twee kokers voor breinaalden met inhoud. Ik ben er heel erg blij mee!
Alle behang is inmiddels tot vlaggenlijn omgetoverd. In totaal was er genoeg voor 75 meter, dat nu te drogen hangt op zolder.
In ander bruiloftsnieuws: de jurken van de bruidsmeisjes zijn bijna allemaal binnen. Ik heb die van Iris al gezien en hij is prachtig en past precies. Nu maar hopen dat de andere ook zo mooi uitpakken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten