maandag 23 mei 2011

hen do part 2


Andrea en Karen hadden gisteren een Engels sensationeel (dzw voor alle 'senses': taste, smell, touch, humour & duty) vrijgezellendagje voor me georganiseerd. Helaas werkte het weer niet echt mee (het is hier al de hele maand regen regen en nog eens regen, met af en toe een middagje licht - ik word er gek van want normaal is de lente de enige tijd van het jaar dat het wél goed weer is en daar had ik wel een beetje op gerekend - maar dit terzijde), dus werd het een picnic binnen bij ons op het kleed, gevolgd door een autorit naar Langdale, waar we naar de spa gingen. De eerste keer voor mij! We hadden alledrie twee behandelingen, Karen en ik een massage en een facial (de heoveelheid spul die ze laag na laag op je gezicht smeren is echt verbazend!) en Andrea een facial en een makeup les. Verder was het sauna en zwemmen en uitrusten in het bubbelbad en lekker lunchen. Erg ontspannend allemaal. gelukkig klaarde het tegen het einde van de dag wat op en hebben we nog eventjes kunnen lopen de heuvel op, geholpen door chocolaatjes, jumjum. Geen roze limos dus voor mij, maar wel een echte vrijgezellenoutfit, en veel verwennerij!

1 opmerking: