dinsdag 30 oktober 2012

effienciente verbrandingsmotor

mijn lessen zitten erop, je zou kunnen zeggen dat ik met zwangerschapsverlof ben nu. Aoife gaat natuurlijk maar part time naar de creche, dus gisteren kwamen grandad en granny meehelpen, zodat ik mijn arme opgezwollen voetjes omhoog kon leggen.. of zoiets. Zij namen Aoife mee naar de bieb terwijl ik de lunch klaarmaakte, en ze kwam erg moe thuis - even snel eten en dan een lekker lang slaapje dachten wij.
maar... er moet iets zijn veranderd in Aoife's metabolisme, want je gooit er energie in, en floep, er komt ook meteen heel veel energie uit!! rennen, dansen, uit bed klimmen... gelukkig lukte het na drie keer terugleggen en eens even streng toespreken toch en viel ze voor een uurtje of twee in slaap, zodat ik ook met een gerust hart even een dutje kon doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten