zondag 31 juli 2011

vakantiedingen

we zijn bij onze oude buren op visite geweest. Ben en Heather zijn inmiddels ook verhuisd, naar een huis in Morecambe met een prachtige tuin. Heel leuk voor Aoife en Constance dus om in rond te rennen en te spelen.
De overburen hebben hun derde kindje gekregen, een meisje, tijd dus voor een nieuwe jurk. Na het succes van de bruidsmeisjesjurk en de jurk voor Aoife ben ik oud linnengoed aan het verzamelen geslagen, liefst met flinke bloemen erop (wie dus nog eea in de kast heeft liggen uit de jaren 60/70.. ik hou me aanbevolen!). Kussenslopen zijn groot zat voor babyjurken, dus krijgt het nieuwe, nog naamloze buurmeisje:

omkeerbaar natuurlijk, en piepklein!

PS. het is de probike geworden, ik vond hem ergens voor nog 50 pond minder en met het oog op die nieuwe laptop kon ik die deal niet weerstaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten