dinsdag 9 november 2010

volgend project

Dat kolven op het werk begint me aardig de keel uit te hangen. Maar sinds ik drie weken terug zomaar een ipod touch heb gekregen (dankjewel padraic) (hij was mijn nachtelijk geluister naar de bbc history of the world in a hundred objects podcast via blazende laptop zat) en die ipod zomaar draadloos kan internetten kan ik nu mooi even Live! Vanuit de Kolfkamer! iets vertellen over mijn volgende voorgenomen project:


Een dekentje haken. Hier in Noord heb ik alleen maar de wol van de wortel en paddestoel, maar plan is om er heel veel kleurtjes in te stoppen.

Wel opvallend dat ik zelfs nu de nesteldranghormonen neem ik aan wel zijn uitgewerkt nog steeds een lichte obsessie met dekentjes en beddegoed heb... In de hema dit weekend alleen al was ik in de verleiding om twee dekentjes voor aoife te kopen (en ze slaapt nota bene in een slaapzak!). Volgens padraic heeft het ermee te maken dat ik zelf wel wat knusheid en rust in een veilig nest kan gebruiken. Maar wie is hier nou de psycholoog?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten