woensdag 12 mei 2010

health visitor, gehoortest en midwife


Maandag kwam de health visitor voor het eerst. Zij vervult hier de rol van het consultatiebureau. In eerste instantie komt Julia thuis Aoife meten en checken en na verloop van tijd is het de bedoeling dat je haar opzoek in de clinic of het children's centre. Dit keer werd Aoife;s gehoor gemeten (Lokke heeft dit even vastgelegd voor het nageslacht).
Vandaag, woensdag kwam Tracey, de midwife voor het laatst langs. Alles is goed met Aoife (en mij), ze weegt inmiddels al 3600 gram, en is dus weer 150 gram aangekomen (in een week). En weer was Lokke zo scherp om erop te wijzen dat een foto van de midwife ook wel leuk zou zijn voor het babyboek, dus... En Tracey merkte op dat Aoife al lacht! Zo schattig!
Verder staat op het menu vandaag naar Kendal te gaan voor mijn national insurance nummer (inmiddels geregeld, ik krijg het over een week of 3 (tot 6) over de post), hèhè...) ja en mijn bog updaten natuurlijk, Aoife was het begin van de week weer flink opstandig en aan het huilen, maar sinds gisteren weer rustig en blij. Volgens Tracey weer een groeispurt, ik moet toch maar eens dat boek Oei, ik groei! bestellen geloof ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten