dinsdag 13 april 2010

pottering on

Geen nieuws en minder zon dan gisteren. Ik heb me gisteren beziggehouden met allerlei klusjes in huis, een haak maken in de badkamer voor het badje, verduisteringsgordijn ophangen in de slaapkamer, de gootsteen schrobben, plantjes verpotten... Het was prachtig weer, dus ik had alle kamerplanten, die Padraic ooit per twee in een pot had geplant, naar buiten gedragen en heb ze ieder in hun eigen pot gezet. Ik had mijn zomerschoenen aan, was er kennelijk niet meer aan gewend, dus ik struikelde met een flinke pot in mijn handen en viel op het grind in de achtertuin. Mijn enkel deed pijn, maar ik kon hem nog bewegen, en de dochter van Edna kwam aansnellen om te kijken of alles goed was (ze is verpleegster geloof ik). Alles was in orde, alleen mijn knie was geschaafd en mijn hand had een snee, en mijn enkel dus. De baby  liet zich er niet door uit de tent lokken! Vanmiddag moet ik naar de midwife, en dan hoor ik wel wat het plan is. Ik ben behoorlijk mobiel dus ik herken me niet echt in alle verhalen van het spuugzat zijn en niet langer kunnen wachten en je doodvervelen... ik geniet gewoon van de laatste dagen rust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten