woensdag 24 februari 2010

nog maar 6,5 week!

Ik was vandaag licht gaan happen in de middag. De zon scheen dus ik kon niet binnen blijven zitten. In de tussentijd ging ik meteen wat boodschappen doen voor het eten. De kassière vroeg me bij het afrekenen hoe lang ik nog te gaan heb. Zeven weken, zes-en-half zei ik. Ik hoorde het mezelf zeggen en opeens dacht ik: dat is erg kort.
De wieg moet nog naar beneden, het logeerbed nog naar boven, we hebben nog geen badje, geen 'birth plan', nog geen cursus gedaan (wel soort van gevonden inmiddels), we moeten nog alles wassen, we hebben nauwelijks lakentjes, hoeslakentjes, geen aankleedkussen, ik heb nog geen voedingsbhs, ik werk nog aan mijn paper, ik moet nog een abstract schrijven, ik loop de heuvel nog op en af, kortom, ik ben gruwelijk gestresst! Geen wonder dat je al met 6 weken met verlof mag. P zegt dat er zat tijd is, maar ik zie dat niet zo.
Nou ja, Three men and a baby is op Film4 vanavond, en die waren nou ook niet bepaald voorbereid zie ik...


Ik vind deze aap leuk trouwens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten