dinsdag 29 november 2011

Kaash

Het is maar goed dat sinterklaas een boot heeft en zomaar even naar Engeland kan komen varen. Zo heeft Kaash een paar boekjes gebracht uit Nederland, om zichzelf voor te stellen, en sinterklaas heeft al kikkers en muizen in de schoen gedaan en mandarijntjes en een sambabal en een blokfluitje voor Aoife. We zingen sinterklaasliedjes en kijken naar plaatjes van de sint op googleimages. Sinterklaas komt ook over de post, en heeft nog een boekje gebracht, en een boodschappentas en schortje voor Aoife en iets lekkers en iets wolligs voor papa en mama.
foto via knoopje

Of het er iets mee te maken heeft weet ik niet, maar sinds gisteren zegt Aoife opeens "mijn". haar 'hebben' blijkt bij nader inzien 'hebben' te hebben betekend kwamen we al een tijdje terug achter maar nu is-ie er dan toch, net na het niet willen delen ook het woord dat erbij hoort (zij het nog een beetje weifelachtig en zeldzaam). Als dat maar goed gaat met pakjesavond... Gelukkig laten Sarah en Joris zich vast niet op de kop zitten door zo'n peuter, en wie weet is Aoife zelf ook zo onder de indruk van het hele gebeuren dat dat niet nodig is ook!

In other news heb ik vandaag EINDELIJK zowel mijn laptop op het universiteitsnetwork van Lancaster weten aan te sluiten (en gebruiken) en SPSS weten te installeren op dat ding. Niet te geloven dat SPSS me ooit nog eens zo blij kon maken, dat verraadt toch wel iets over mijn duale natuur. ha!

1 opmerking: