zondag 20 maart 2011

baaaaa, baaaaaa

tante Lokke is weer weg, helaas. Padraic heeft haar net teruggebracht naar het vliegveld. Maar wat is er veel gebeurd de afgelopen week. Aoife heeft een nieuw woord gezegd (pop, na papa en mama en byebye en teitei (Driver Dan, haar televisieprogramma)), in haar eentje gespeeld bij Eric toen ik nar de tandarts moest, een paar stapjes alleen gezet, mama gebeten, en dan weer een beetje minder mama gebeten en helemaal zelf geschommeld (en dan heel de tijd lachen en baaaa baaaa roepen!). (en ik ben dus twee keer tusen de middag naar de tandarts geweest voor een wortelkanaalbehandeling, ach ja, dat gaat ook allemaal door). Gisteravond zijn Padraic en ik toen Aoife op bed lag en Lokke thuis Midsomer Murders zat te kijken uit eten geweest en langzaamaan denk ik aan afbouwen met borstvoeden. We hebben father Stewart al voor de tweede keer op bezoek gehad voor de wedding preparation en de trouwliturgie doorgelopen. Hij had nog een beetje moeite met mijn achternaam, maar hij beloofde dat het niet al teveel Four weddings and a funeral zou worden, en hij zich zou voorbereiden. Ik heb hem maar verzekerd dat mijn familie vast en zeker heel teleurgesteld zal zijn als het níet een beetje Four weddings and a funeral-achtig is... ze komen tenslotte naar Engeland voor de authentieke ervaring!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten