maandag 7 mei 2012

in de wolken

okee, ik was dus mijn telefoon verloren. en toen-ie maar niet opdook, en ik in de nacht bij slapeloosheid de ipod (nu van Padraic) maar weer geclaimd had om naar de bbc iplayer te luisteren en hij dat zat raakte, en wij begonnen te denken: die telefoon is gestolen, toen ja bestelde ik toch maar een nieuwe. Een witte dit keer, om het verschil en verlies maar eens te benadrukken.
De nieuwe kwam een dag later, dus aangezet, apple-id erin en wat vraagt de nieuwe telefoon: wilt u opstarten vanaf uw back-up in de icloud?
Back-up?
Heb ik die dan?
Doen! zei Padraic
dus ik klik ja, en een paar uur later heb ik al mijn 806 fotos tot aan (maar niet van in) de vakantie terug, mijn contacten en mijn apps.
nou ja!
handig hoor apple, maar ook een beetje eng wel, wat er zo allemaal in de lucht zweeft aan informatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten