woensdag 16 februari 2011

rijles!

in de middle of nowhere moet ook ik eraan geloven: rijlessen! zonder auto is het leven hier vrij beperkt namelijk en met een klein kindje.. affijn, iedereen snapt wel waarom. Ik had al een flink lange tijd mijn provisional licence (moet je hebben om te mogen lessen) en maandag was dan mijn eerste les. De instructrice was heel fijn, gelukkig, en het ging best wel goed! De auto is niet een keer gestopt en ik ben al naar de derde versnelling gegaan... woehoe. Ze schreef na afloop mijn vooruitgang op: Good! Ze zei dat ze normaal gesproken met een absolute beginner eerst een paar keertjes parkeerterrein doet, maar ze vond dat ik volgende week best al de wijk in mag. Brrr...
Kan trouwens iedereen aanraden om hier te lessen: anderhalf uur is 32 pond, het theorieexamen 31 pond en praktijk 62! Koopje!

1 opmerking:

  1. Heel erg mooi dat je alsnog rijlessen hebt genomen om ervoor te zorgen dat je een stuk verder het land in kan komen met de kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen