woensdag 16 juni 2010

eerste flesje oefenen

we willen aoife aan de fles laten wennen, zodat padraic soms ook het voeden kan overnemen. op aanraden van de health visitor had ik daarom vanmorgen 15 minuten gekolfd met de tommee tippee handpomp. 40ml, niet zo slecht vond ik zelf. zojuist dacht ik latenb we het eens proberen. dus ik een pannetje water opgezet... de melk klaargezet in een flesje en ik ging even naar de wc al wachtende tot het water zou koken. kom ik terug beneden zegt padraic: ze heeft het al bijna op! padraic was erg trots maar ik vond het wel jammer dt ik het begin gemist had. er was nog net tijd genoeg om de camera te pakken en deze mijlpaal vast te leggen...

het was niet genoeg, dus ik zit as we speak bij te voeren, maar dat oefenen is dus niet echt nodig... hoera!



1 opmerking: